Patērētājiem
Vai ir viegli noteikt produkta izcelsmi un tā autentiskumu? Vai ir bijis apmulsums par izvēlēto preci un vēlāk arī vilšanās tās kvalitātē?
Svarīgi!
Gadījumā, ja produkts neatbilst tam, kas tika iegādāts, nepieciešams sazināties ar SIA "Laip" tehnisko atbalstu atbalsts@laip.lv, jo prece iespējams ir viltota vai identificēšanas uzlīme ir nekorekti uzlīmētā.
Gadījumā, ja produkts netiek atrasts, lūdzu pārbaudiet, vai ievadītais kods ir ievadīts pareizi. Ja pēc otreizējās koda ievadīšanas prece joprojām netiek atrasta, nepieciešams sazināties ar SIA "Laip" tehnisko atbalstu atbalsts@laip.lv, jo iespējams prece un identifikācijas uzlīme ir viltota
SIA "Laip" piedāvā informācijas sniegšanas pakalpojumu, kas palīdzēs iegūt informāciju par produktu, tā ražotāju un izplatītāju pēc identifikācijas koda katrai precei individuāli.
Pēc patērētāju veiktas aptaujas 93 % ir gatavi maksāt vairāk par iespēju identificēt produktu, ko sniedz oficiāls izplatītājs no ražotāja.
Kā pārbaudīt identifikācijas kodu?
1. solis
Nepieciešams nokasīt aizsargslāni no marķējuma uzlīmes identifikācijas koda saskatīšanai.
Nepieciešams nokasīt aizsargslāni no marķējuma uzlīmes identifikācijas koda saskatīšanai.
2.solis
Iegūtais identifikācijas kods ir jāievada tīmekļa lapas www.laip.lv meklēšanas sadaļā, kas atrodas augšējā kreisajā pusē vai nosūtot īsziņu uz numuru 159 ar tekstu "PRC kods", piemēram, PRC 123456789
Maksa par īsziņu 0.10 Ls
Iegūtais identifikācijas kods ir jāievada tīmekļa lapas www.laip.lv meklēšanas sadaļā, kas atrodas augšējā kreisajā pusē vai nosūtot īsziņu uz numuru 159 ar tekstu "PRC kods", piemēram, PRC 123456789
Maksa par īsziņu 0.10 Ls
3.solis
Pēc identifikācijas koda ievadīšanas tīmekļa lapas vidus daļā jāparādas pruduktam, kas ir identificējams ar ievadīto kodu.
Ja Jūs nosūtījāt īsziņu ar kodu, tad saņemsiet atpakaļ īsziņu ar informāciju par preci.
Pēc identifikācijas koda ievadīšanas tīmekļa lapas vidus daļā jāparādas pruduktam, kas ir identificējams ar ievadīto kodu.
Ja Jūs nosūtījāt īsziņu ar kodu, tad saņemsiet atpakaļ īsziņu ar informāciju par preci.
Svarīgi!
Gadījumā, ja produkts neatbilst tam, kas tika iegādāts, nepieciešams sazināties ar SIA "Laip" tehnisko atbalstu atbalsts@laip.lv, jo prece iespējams ir viltota vai identificēšanas uzlīme ir nekorekti uzlīmētā.
Gadījumā, ja produkts netiek atrasts, lūdzu pārbaudiet, vai ievadītais kods ir ievadīts pareizi. Ja pēc otreizējās koda ievadīšanas prece joprojām netiek atrasta, nepieciešams sazināties ar SIA "Laip" tehnisko atbalstu atbalsts@laip.lv, jo iespējams prece un identifikācijas uzlīme ir viltota