Laip

Oficiālā lapa
Ieteikt

Jautājumi un atbildes

Kā vizuāli novērtēt vai identificēšanas uzlīme nav viltota?
* Uz uzlīmes vienā malā ir jābūt SIA "Laip" uzņēmuma logotipam
* Uz uzlīmes vienā malā ir jābūt sērijas numuram no 11 cipariem
* Uz uzlīmes ir jābūt norādītai tīmekļa lapai http://www.laip.lv
* Uz uzlīmes ir jābūt nokasāmam aizsargslānim, zem kura ir identifikācijas kods
* Uzlīmei ir jābūt hologrāfiskai- tādai, kas maina krāsu atkarībā no apgaismes virziena
Ko darīt, ja iegādātai precei ir jau nokasīts aizsargslānis un atklāts identifikācijas kods?
Gadījumā, ja ir nokasīts aizsargslānis nepieciešams pārbaudīt produktu meklētājā augšējā kreisajā pusē, vai atraistais produkts atbilst iegādātajai precei. Gadījumā, ja produkts neatbilst nepieciešams sazināties ar SIA "Laip" tehnisko atbalstu (atbalsts@laip.lv).
Kāpēc netiek atrasts produkts, kuram tika ievadīts identifikācijas kods?
Iespējams, ka identificēšanas uzlīmē ir viltota. Lūdzu sazinieties ar SIA "Laip" tehnisko atbalstu (atbalsts@laip.lv).
Kāpēc kods, kas tika ievadīts nesakrīt ar preci, ko es iegādājos?
Iespējams, ka identificēšanas uzlīme ir viltota. Lūdzu sazinieties ar SIA "Laip" uzņēmuma pārstāvjiem (atbalsts@laip.lv) un sniedziet detalizētu informāciju par produkta iegādes vietu un pašu produktu.
Kur ir jāievada kods, kas ir zem aizsargslāņa?
Lai pārbaudītu produkta kodu, tas ir jāievada tīmekļa lapas http://www.laip.lv labā augšējā daļā meklētājā vai nosūtot īsziņu uz numuru 159 ar tekstu "PRC kods", piemēram, PRC 123456789
Maksa par īsziņu 0.10 Ls