ebaypiegade.lv

Oficiālā lapa
Ieteikt
 46

Jautājumi un atbildes

Vai iespējams piegādāt preces ne tikai no eBay, bet arī no citiem interneta veikaliem?
Jā! Mūsu Lielbritānijas adresi Jūs variet izmantot pasūtījumiem arī no citiem veikaliem, ja vien tie piedāvā iespēju piegādāt preces Lielbritānijas teritorijā.
Kad mana prece tiks piegādāta Lielbritānijas adresē?
Noskaidrojiet kādu piegādes servisu eBay pārdevējs izmanto un prasiet pārdevējam piegādes izsekošanas kodu, jeb „tracking number”. Pērkot preces interneta veikalos šis izsekošanas kods, visticamāk, Jums tiks nosūtīts kopā ar apstiprinājuma e-pastu.
Kad tiks nomainīts pasūtījuma statuss manā kontā?
Saņemto preču reģistrācija un uzskaite parasti notiek dienu pirms plānotā transportēšanas datuma uz Latviju. Lai aplūkotu grafiku dodieties uz http://www.ebaypiegade.lv sadaļu "Piegāžu grafiks". Statuss tiek nomainīts tad, kad prece ir reģistrēta Lielbritānijas adresē iekrauta transportā vai arī prece ir paņemta no pārdevēja adreses. Ja prece adresē nav saņemta līdz reģistrācijas datumam, statuss netiek mainīts un mēs turpinām gaidīt preces piegādi mūsu Lielbritānijas adresē 30 kalendārās dienas, kopš pasūtījuma noformēšanas.
Kādi ir pasūtījumu statusi ebaypiegāde.lv sistēmā?
Precēm pasūtījumu sarakstā ir paredzēti četri statusi. Pasūtījuma statuss tiek nomainīts brīdī, kad preces tiek reģistrētas mūsu Lielbritānijas adresē un konkrētais pasūtījums - prece ir iekrauta transportā vai arī prece ir paņemta no pārdevēja adreses. Ja prece adresē nav saņemta, statuss netiek mainīts un mēs turpinām gaidīt preces piegādi mūsu Lielbritānijas adresē. Preču reģistrācija parasti notiek dienu pirms plānotā transportēšanas datuma uz Latviju. Lai aplūkotu grafiku dodieties uz http://www.ebaypiegade.lv sadaļu "Piegāžu grafiks".

Preces statusi:
a. "Pasūtījums pieņemts, iekļauts sarakstā" - pēc pasūtījuma noformēšanas šis statuss precei tiek pievienots automātiski;
b. "Prece saņemta no pārdevēja, ceļā uz Latviju" - prece ir reģistrēta un iekrauta transportā, vai arī paņemta no pārdevēja adreses;
c. "Prece izsniegta/piegādāta saņēmējam" - prece ir izsniegta saņēmējam birojā, vai arī nodota kurjeram preces piegādei Latvijas teritorijā;
d. "Pasūtījums dzēsts no saraksta" - prece Lielbritānijas adresē nav saņemta 30 kalendāro dienu periodā vai arī preces paņemšana no pārdevēja 3 reizes bijusi neveiksmīga.

Preci ar šādu statusu ir iespējams atkārtoti pievienot pirkumu grozam rakstiski sazinoties ar mums uz e-pastu info@ebaypiegade.lv.
Vai izņēmuma kārtā ir iespējams uzzināt preces statusu pirms preču reģistrācijas?
Visas saņemtās preces tiek reģistrētas katrā reisā tikai vienu reizi – dienu pirms plānotā transportēšanas datuma uz Latviju. Līdz ar to, uzzināt vai prece ir piegādāta mūsu adresē nebūs iespējams. Jūs droši variet prasīt piegādātāja izsekošanas numuru no eBay pārdevēja vai interneta veikala, lai sekotu līdz preces ceļam līdz mūsu Lielbritānijas adresei.
Kad mana prece tiks paņemta no pārdevēja adreses (collection in person)?
Preču paņemšana no pārdevēja adreses tiks organizēta tuvākajā iespējamajā reisā pēc Jūsu pasūtījuma saņemšanas, saskaņā ar maršruta grafiku, kas tiks publicēts http://www.diamondts.lv sadaļā "Aktuālais reiss" dienu pirms transporta izbraukšanas no Latvijas. Maršruta grafikā būs redzams plānotais preces paņemšanas datums, kā arī aptuvenais paņemšanas laiks no pārdevēja adreses. Lai nodrošinātu veiksmīgu preces paņemšanu no pārdevēja adreses, mēs aicinām Jūs aktīvi piedalīties preces paņemšanas procesā un informēt pārdevēju par plānoto preces paņemšanas dienu un laiku tiklīdz informācija ir pieejama minētajā mājas lapas sadaļā.
Kad es varēšu saņemt savas preces Latvijā?
Preču transportēšana uz Latviju tiek veikta saskaņā ar grafiku, kas ir publicēts http://www.ebaypiegade.lv sadaļā „Piegāžu grafiks”. Preču izsniegšana birojā vai piegāde līdz Jūsu pasūtījumā norādītajai adresei Latvijas teritorijā tiks organizēta atbilstoši Jūsu pieteikumā norādītajai informācijai. Informāciju par preču izsniegšanas laiku birojā, vai arī plānoto piegādes dienu un laiku, Jūs saņemsiet īsziņas (SMS) veidā uz Jūsu pieteikumā norādīto mobilā telefona numuru.
Vai ir iespējams nomainīt pasūtījuma piegādes veidu Latvijā?
Jums ir iespēja izvēlēties vai pasūtījumu saņemsiet pie mums Rīgas birojā, vai tomēr vēlaties piegādi mājās. Lai nomainītu piegādes veidu – sūtiet mums e-pastu, kurā norādiet pasūtījuma numuru un vēlamo piegādes/saņemšanas veidu Latvijā.
Vai preču izsniegšana Rīgas birojā ir iespējama katru dienu?
Ņemot vērā to, ka bieži atrodamies ārpus biroja, preču izsniegšana tiek organizēta konkrētās dienās un konkrētos laikos. Informāciju par preču izsniegšanas dienu un laiku Rīgas birojā, Jūs saņemsiet īsziņas (SMS) veidā uz Jūsu pieteikumā norādīto mobilā telefona numuru.
Ko darīt, ja es nevaru noteiktajā laikā ierasties birojā pakaļ precei?
Ja objektīvu iemeslu dēļ nav iespējams ierasties pēc preces norādītajā laikā, Jums ir iespēja sarunāt kādu citu personu savā vietā, kā arī pasūtīt preces piegādi mājās vai savā darba vietā. Ja prece netiks izņemta pirmajā izsniegšanas reizē, mēs Jums nosūtīsim atkārtotu uzaicinājumu īsziņas (SMS) veidā uz Jūsu pieteikumā norādīto mobilā telefona numuru.