FERRARI 488 PISTA – MAKSIMĀLS ADRENALĪNA LĀDIŅŠ
8 attēli • 14. mai 2020 09:41
Baudīt Ferrari automašīnas jaudu, veiktspēju un burvību ir iespējams tikai retajam. Tuvojoties vasaras sezonai, Kurbads loģistikas centrā, ar autovedējiem arvien vairāk ieradīsies ekskluzīvas automašīnas no visas Eiropas. Savu ceļu pretī piedzīvojumiem uzsāk Ferrari 488 Pista – patiesi ellīga, līdz šim ar jaudīgāko V8 motoru, ko lieliski papildina noslīpētie aerodinamikas uzlabojumi. Pievienoto vē...VairākBaudīt Ferrari automašīnas jaudu, veiktspēju un burvību ir iespējams tikai retajam. Tuvojoties vasaras sezonai, Kurbads loģistikas centrā, ar autovedējiem arvien vairāk ieradīsies ekskluzīvas automašīnas no visas Eiropas. Savu ceļu pretī piedzīvojumiem uzsāk Ferrari 488 Pista – patiesi ellīga, līdz šim ar jaudīgāko V8 motoru, ko lieliski papildina noslīpētie aerodinamikas uzlabojumi. Pievienoto vērtību Ferrari 488 Pista varenībai piešķir inženieru iegūtās prasmes un iemaņas sacīkšu mašīnu 488 GTE un 488 Challenge izstrādē. Līdz ar to, aizgūtās specifikācijas no sacīkšu automašīnām eleganti triumfē uz lielceļa.
Modeļa nosaukuma – Pista – tulkojums no itāļu valodas nozīmē “trase”, kas absolūti organiski savijas kopā ar Ferrari ģērbonī attēloto uz pakaļkājām stāvošo zirgu. Kā arī, šis nosaukums ir izvēlēts, lai pārliecinoši atgādinātu par Ferrari ieguldījumu autosportā un tā attīstībā. Šo modeli precīzi var raksturot kā – sacīkšu automašīnas izskats ar oglekļa šķiedras dvēseli.
Apbrīnojams jaudas lēciens ir sasniegts ar uzlaboto V8 twin-turbo dzinēju, kas spēj attīstīt 720 zirgspēkus. Līdz 100 km/h 488 Pista ir spējīga paātrināties 2,85 sekundēs un tās maksimālais ātrums ir 340 km/h. Vidējais degvielas patēriņš uz 100 km- 12,5 l.
Automašīnas kopējais svars sasniedz 1280 kilogramus, proti, šis modelis ir par 90 kilogramiem vieglāks, nekā Ferrari 488 GTB. Unikālais kopējās masas samazinājums ir pateicoties titāna, magnija un citu eksotisko materiālu izmantošanai automašīnas un tās komponenšu izgatavošanā. Attiecīgi ir pilnveidota aerodinamika, aizmugurējais antispārns, kurš nodrošina iespaidīgu vieglumu un efektivitāti automašīnas piespiedējspēkam uz ceļa par 20%.
Vērts pieminēt, ka automašīnai ir jaunākā elektroniski vadāmā E-Diff3, F1-Trac vilkmes kontrole, kā arī šis modelis ir pirmais, kurš ir aprīkots ar Ferrari Dynamic Enhancer sistēmu – elektroniski tiek regulēts spiediens bremžu skavās, līdz ar to braukšana pagriezienos ir kļuvusi vēl intuitīvāka un paredzamāka. Iespēja izvēlēties 20 collu oglekļa šķiedras riteņu diskus arī ir kaut kas līdz šim nebijis.
Salons ir lakoniski vienkāršs un absolūti raksturigs sacīkšu automašīnām, līdz pat sīkākajām detaļām tiek radītas sacīkšu trases sajūtas. Tas ir ekskluzīvi apstrādāts ar Alcantara ādas un oglekļa šķiedras apšuvumu, pedantisks un elegants kā ikkatrs Ferrari modelis.
2019. gadā Džeremijs Klārksons, ilggadējais raidījuma Top Gear vadītājs, Ferrari 488 Pista atzina par gada superauto. Viena spēkrata cena ir sākot no 303 000 EUR.