Swedbank
Swedbank darbības pirmsākumi ir meklējami 1820. gadā, kad Zviedrijā savu darbību sāka krājbankas. Kopš bankas pirmsākumiem cieša sadarbība ar mūsu klientiem un vietējo sabiedrību ir bijusi mūsu darbības pamatā. Mūsu mērķis ir sekmēt ilgspējīgu labklājību plašam cilvēku un uzņēmumu lokam. Tas nozīmē, ka mēs strādājam, lai panāktu tādu līdzsvarotu ekonomikas attīstību, kas nodrošina labklājību gan atsevišķam indivīdam, gan visai sabiedrībai kopumā.
Swedbank nodrošina visaptverošu pakalpojumu klāstu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem bankas pamattirgos — Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Mūsu pamatdarbības jomā apkalpojam plašu privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu loku. Mēs esam izvēlējušies tradicionālu bankas darbības modeli, kur galvenā uzmanība ir pievērsta attiecībām ar klientiem un privātām konsultācijām. Mūsu darbības uzmanības centrā ir klientu vajadzības un vēlmes, nevis mūsu produkti.
Mums ir 9,5 miljoni klientu - privātpersonu un 622 000 klientu - uzņēmumu, kurus apkalpojam 317 filiālēs Zviedrijā un 206 filiālēs Baltijas valstīs. Mūsu koncerns ir pārstāvēts arī Kopenhāgenā, Helsinkos, Kaļiņingradā, Luksemburgā, Marbellā, Maskavā, Ņujorkā, Oslo, Šanhajā, Sanktpēterburgā, Ukrainā. 2011. gada 31. decembrī mūsu aktīvu vērtība bija 1 857 miljardi Zviedrijas kronu, un mums bija aptuveni 16 000 darbinieku.
Swedbank darbības pirmsākumi ir meklējami 1820. gadā, kad Zviedrijā savu darbību sāka krājbankas. Kopš bankas pirmsākumiem cieša sadarbība ar mūsu klientiem un vietējo sabiedrību ir bijusi mūsu darbības pamatā. Mūsu mērķis ir sekmēt ilgspējīgu labklājību plašam cilvēku un uzņēmumu lokam. Tas nozīmē, ka mēs strādājam, lai panāktu tādu līdzsvarotu ekonomikas attīstību, kas nodrošina labklājību gan atsevišķam indivīdam, gan visai sabiedrībai kopumā.
Swedbank nodrošina visaptverošu pakalpojumu klāstu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem bankas pamattirgos — Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Mūsu pamatdarbības jomā apkalpojam plašu privātpersonu un mazo un vidējo uzņēmumu loku. Mēs esam izvēlējušies tradicionālu bankas darbības modeli, kur galvenā uzmanība ir pievērsta attiecībām ar klientiem un privātām konsultācijām. Mūsu darbības uzmanības centrā ir klientu vajadzības un vēlmes, nevis mūsu produkti.
Mums ir 9,5 miljoni klientu - privātpersonu un 622 000 klientu - uzņēmumu, kurus apkalpojam 317 filiālēs Zviedrijā un 206 filiālēs Baltijas valstīs. Mūsu koncerns ir pārstāvēts arī Kopenhāgenā, Helsinkos, Kaļiņingradā, Luksemburgā, Marbellā, Maskavā, Ņujorkā, Oslo, Šanhajā, Sanktpēterburgā, Ukrainā. 2011. gada 31. decembrī mūsu aktīvu vērtība bija 1 857 miljardi Zviedrijas kronu, un mums bija aptuveni 16 000 darbinieku.
← iepriekšējā | 75. no 103 | nākamā → |