Asfalta remonts ziemā: Rīga pret Viļņu
Kamēr mūsu RD Satiksmes departaments apgalvo, ka ziemas laikā nav iespējams veikt kārtīgu bedrīšu remontu, tikmēr departamenta Viļņas kolēģi pierāda pretējo.
Viļņā tiek izmantota īpaša mobilā asfalta ražošanas iekārta, no kuras saražoto asfaltu 175 °C temperatūrā pārvadā īpašā termokonteinerā uz bedrīšu lokācijām. Bedre tiek sagatavota un tās malas noklātas ar saistvielu, tad tiek iebērts karstā asfalta maisījums, kas tiek pieblietēts ar vibroblieti. Šādā veidā Viļņā ziemas/pavasara periodā ziemā dienā tiek salabotas līdz 100 bedres.
Tikmēr Rīgā bedrīšu remonts aprobežojas ar aukstā asfalta iebēršanu esošā bedrē, labākajā gadījumā to pieblietējot ar vibroblieti, sliktākajā... skaties video!
Rīgas bedrīšu remonta metode noteikti ir lētāka par Viļņas metodi, bet vai tā ir jēgpilna, ja bedres jau pēc dažām dienām sāk parādīties no jauna? Diez vai...
Kamēr mūsu RD Satiksmes departaments apgalvo, ka ziemas laikā nav iespējams veikt kārtīgu bedrīšu remontu, tikmēr departamenta Viļņas kolēģi pierāda pretējo.
Viļņā tiek izmantota īpaša mobilā asfalta ražošanas iekārta, no kuras saražoto asfaltu 175 °C temperatūrā pārvadā īpašā termokonteinerā uz bedrīšu lokācijām. Bedre tiek sagatavota un tās malas noklātas ar saistvielu, tad tiek iebērts karstā asfalta maisījums, kas tiek pieblietēts ar vibroblieti. Šādā veidā Viļņā ziemas/pavasara periodā ziemā dienā tiek salabotas līdz 100 bedres.
Tikmēr Rīgā bedrīšu remonts aprobežojas ar aukstā asfalta iebēršanu esošā bedrē, labākajā gadījumā to pieblietējot ar vibroblieti, sliktākajā... skaties video!
Rīgas bedrīšu remonta metode noteikti ir lētāka par Viļņas metodi, bet vai tā ir jēgpilna, ja bedres jau pēc dažām dienām sāk parādīties no jauna? Diez vai...
← iepriekšējā | 4. no 42 | nākamā → |