Uzņēmējiem par mārketingu

Ieteikt

Periodiski dažādos resursos parādās pētījumi par izmantoto nianšu efektivitāti e-pasta vēstulēs klientiem. Rezultāti ir atšķirīgi. Grūti nonākt pie kaut kādiem vienotiem secinājumiem. Turklāt lielākā daļa ir par angliski runājošo auditoriju. Interesanti būtu veikt pētījumu par situāciju Latvijā - starp citu, būtu kāda studenta pētījuma darba vērts temats. Varbūt kaut kas tāds jau ir pētīts?

Kamēr man nav ko uzrakstīt par vietējām īpatnībām, varbūt tomēr varam kaut ko mācīties no ārzemju pieredzes. Viens no komerciālo e-pastu sūtīšanas sistēmu piedāvātājiem MailChimp pirms neilga laika atkal apkopoja aktuālās tendences. Linkā pieejama plašāka informācija par datu iegūšanas veidiem. Taču kopumā jāsaka, ka analizēts tika liels apjoms - 24 biljoni e-pasta sūtījumu ASV.

Viens no galvenajiem secinājumiem - ja "subject" jeb "temata" logā ir norāde uz steidzamību, ir lielāka iespēja, ka šo e-pasta vēstuli atvērs.

1. no 29nākamā

E-pasts - efektīvas un neefektīvas nianses

Ievietoja: Uzņēmējiem par mārketingu 25. mar 2014 18:04

Citas šīs lapas galerijas