Pētera ielā aizsargbarjeras, bet Valciņu ielā ātru
5 attēli • 9. dec 2020 13:16
Rūpējoties par gājēju un iedzīvotāju drošību, Kuldīgas novada pašvaldība Pētera ielā pie gājēju pārejas uzstādījusi gājēju barjeras, bet Valciņu ielā uzstādīti divi ātruma mazinošie vaļņi un maksimālā ātruma ierobežojuma zonas zīmes ar atļauto braukšanas ātrumu 20 kilometri stundā.
Kuldīgas novada Domes Transporta komisija atbalstīja iedzīvotāju lūgumus uzlabot gājēju pāreju, kas atrodas krusto...VairākRūpējoties par gājēju un iedzīvotāju drošību, Kuldīgas novada pašvaldība Pētera ielā pie gājēju pārejas uzstādījusi gājēju barjeras, bet Valciņu ielā uzstādīti divi ātruma mazinošie vaļņi un maksimālā ātruma ierobežojuma zonas zīmes ar atļauto braukšanas ātrumu 20 kilometri stundā.
Kuldīgas novada Domes Transporta komisija atbalstīja iedzīvotāju lūgumus uzlabot gājēju pāreju, kas atrodas krustojumā starp Pētera un Smilšu ielām. Līdz šim autovadītāji bieži neredzēja gājējus, jo ēka uz Pētera ielas stūra aizsedza skatu un traucēja savlaicīgu cilvēku pamanīšanu. Tā kā pavisam netālu ir Kuldīgas Mākslas un humanitāro zinību vidusskola, bet Estrādes parkā atrodas skeitparks, nereti pārgalvīgi jaunieši ar velosipēdiem, skrejriteņiem un skeitborda dēļiem strauji šķērsoja pāreju, radot avārijas situācijas. Uzstādīto barjeru mērķis ir atvirzīt gājēju prom no ēkas un samazināt gājēja ātrumu. Tas savukārt ļaus autovadītājam laicīgāk pamanīt gājēju, sagatavoties un samazināt braukšanas ātrumu.
Savukārt Valciņu ielā, pēc iedzīvotāju ierosinājuma, uzstādīja divus ātruma mazināšanas vaļņus, pa vienam ielas sākumā un beigās, kā arī ierīkoja maksimālā ātruma ierobežojuma zonas zīmes, ka ātrāk par 20 kilometriem stundā pārvietoties nedrīkst. Lai gan Valciņu iela ir izteikti privāto māju rajons, tomēr daudzi autovadītāji to izmantoja kā maģistrālo ielu, cenšoties apbraukt Stendes un Saldus ielu krustojumu. Bieži tika novērots, ka autovadītāji ievērojami pārkāpj atļauto braukšanas ātrumu, apdraudot ielā dzīvojošos. Šī iemesla dēļ pašvaldība lēma realizēt ierosinājumus un ierīkot divus vaļņus.
Foto: Kārlis Komarovskis