Pasākumu organizē

SIA BVK
Profesionālās pilnveides un profesionālās tālākizglītības iestāde BVK ir SIA “Biznesa Vadības Konsultācijas” dibināta izglītības iestāde, kas nodrošina daudzveidīgas profesionālās pilnveides un tālākizglītības iespējas pieaugušajiem.

Pasākumā piedalās

Atbalstītāji

13
feb
Seminārs „MS Office 365 lietošana”
13. februārī, 2015 07:00Konferences un semināri

Seminārs „MS Office 365 lietošana” (8 akadēmiskās stundas)


Semināra norises laiks – 13.februāris.


Semināra cena vienam dalībniekam – EUR 89.00 (PVN netiek piemērots).


Semināra mērķis:  

  • Sniegt prasmes un zināšanas par MS Office 365 atšķirībām no iepriekšējās Office versijas, MS Office 2013 izmantošanu Office 365 vidē, par iespēju izmantot profesionālu e-pastu ar 50 GB lielu iesūtni un kalendāru, kopdarbības vidi un dokumentu glabātuvi kopīgiem projektiem, kā arī saziņas un web-konferences rīkus attālinātam komunikācijām tiešsaistē.

Semināra galvenās tēmas:

1.1. Vispārējs pārskats par Office 365:

1.1.1. Darba sākšana Office 365;

1.1.2. Office 365 versijas;

1.2. MS Office 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) atšķirības no iepriekšējās Office versijas:

1.2.1. MS Word 2013  atšķirības no iepriekšējās Office versijas;

1.2.2. MS Excel 2013  atšķirības no iepriekšējās Office versijas;

1.2.3. MS PowerPoint2013  atšķirības no iepriekšējās Office versijas;

1.2.4. MS Outlook2013  atšķirības no iepriekšējās Office versijas;

1.3. MS Office 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) izmantošana Office 365 vidē:

1.3.1. Pamatuzdevumi programmā Word (Veidnes izvēlne, tāllummaiņa, izmaiņu reģistrēšana, pdf rediģēšana);

1.3.2. Pamatuzdevumi programmā Excel;

1.3.3. Pamatuzdevumi programmā PowerPoint;

1.3.4. Pamatuzdevumi programmā Word;

1.3.5. Pamatuzdevumi programmā Outlook;

1.4. Office 365 Online (WebApps) lietošana:

1.4.1. Uzlabotā piekļuve e-pastam, izmantojot jaunu Outlook Web App versiju, kas ir optimizēta tālruņiem un planšetdatoriem;

1.4.2. Uzlabotā piekļuve kalendāram un kontaktpersonām, izmantojot jaunu Outlook Web App versiju, kas ir optimizēta tālruņiem un planšetdatoriem;

1.4.3. Uzlabotā piekļuve kontaktpersonām, izmantojot jaunu Outlook Web App versiju, kas ir optimizēta tālruņiem un planšetdatoriem.

1.5. Dokumentu koplietošanas iespējas Office 365, kopdarbība:

1.5.1. Vietnes pastkastes izmantošana sadarbībai ar darba grupu;

1.5.2. Dokumentu koplietošana, izmantojot mobilo ierīci;

1.6. E-pasta un kalendārā lietošana, iespēju izmantošana, efektīvākai kopdarbībai:

1.6.1.  Adresātu grupas izveide un lietošana;

1.6.2.  Koplietojamu kontaktpersonu izveide un lietošana;

1.6.3. Koplietojamu pastkastu izveide un lietošana;

1.6.4. Papildu e-pasta aizstājvārdu piešķiršana lietotāja kontam;

1.6.5. Kalendāra publicēšanas pārvaldība, lai personas varētu kopīgot informāciju;

1.6.7. E-pasta un tūlītējās ziņojumapmaiņas izmantošana lietotāju tālruņos — pārvaldība;

1.6.8. Sabiedrisko sakaru tīklu, piemēram, LinkedIn un Facebook, integrācijas pārvaldība.

1.7. Darbs ar dokumentiem:

1.7.1.  Failu rediģēšana;

1.7.2. Mapju veidošana;

1.7.3. Failu augšupielāde.

1.8. SharePoint koplietojamo mapju un OneDrive lietošana:

1.8.1. Vienumu kopīgošana pakalpojumā OneDrive darbam;

1.8.2. Darba sākšana ar SharePoint;

1.8.3. Jaunumi produktā Microsoft SharePoint Online;

1.9. Ieskats Office 365 aplikāciju lietošanā uz mobilajām iekārtām:

1.9.1. Mobilās ierīces izmantošana darbam ar SharePoint Online vietnēm;

1.10. Sadarbības rīka Lync lietošana un iespējas:

1.10.1. Iezvanes konferenču iestatīšana, lai cilvēki varētu sapulcēm pievienoties pa tālruni;

1.10.2. Lync klātbūtnes konfigurēšana;

1.10.3. Lync Online lietotāju saziņa ārpus uzņēmuma;

1.10.4. Piekļuves piešķiršana personām ierakstīt to audio un video konferences.

1 apmeklētājs0 ieinteresēti