Biogrāfija

AGNIA ir dzimusi pašā dziedošākajā Latvijas pilsētā – Jūrmalā Svēta Valentīna dienā 1994. gada 14. februārī.
AGNIA nodarbojas ar vokālu no piecu gadu vecuma.
2009.gada ar izcilību pabeidza Jūrmalas mūzikas skolu, klavieru klasi.
AGNIA repertuārā ir sastopamas dziesmas latviešu, krievu, angļu, itāļu, spāņu, franču un japāņu valodās.
AGNIA piedalījās un uzvarēja dažādos Itālijas, Vācijas, Spānijas, Krievijas, Baltkrievijas, Francijas un Latvijas konkursos, festivālos un mūzikas projektos.
2008.gada beigās kopā ar somu producentu centru AGNIA rādīja savu pirmo singlu, kurā ietilpst divas dziesmas „Hello Hello” (S.Laiho/M.Laiho) un „Heart is broken” (S.Laiho/M.Laiho).Dziesmas kļuva par hītiem un ieņēma pirmās vietas singlu reitingā - Amazon.com un iTunes.
Dziesmai „Hello Hello” nofilmēts mūzikas video. Mūzikas video prezentācijas laikā slavenais somu producents Kims Kussi teica: „Šī debija ir absolūts hits!”. Pusgada laikā AGNIJAS klips „Hello Hello” nokļuva Somu, Baltijas un Austrumeiropas mūzikas kanālu rotācijā.
Septembra beigās Helsinkos un Novembra Rīgā notika debijas albumu “Never November” prezentācijas.
„Never November” – tas ir 11 dziesmas un 40 skaņas minūtes. Albums izveidots meitenes dienasgrāmatas veidā. Katra dziesma - tas ir mazs dzīves gabaliņš, kurā bija gan uzvaras, gan neveiksmes, veiksme un nelaime, satikšanās un šķiršanās. Albuma nosaukums godāts faktam no dziedātajās biogrāfijas: nekad novembris – nekad rudens! Dziedātajai nav izdomātu leģendu, kas ir ļoti tipiski šova biznesam. AGNIA ir piecpadsmitgadīga Jūrmalas iedzīvotāja, ar uztraukumiem un pārdzīvojumiem, kuras ir raksturīgas viņas vecumam.
„Dziesmas atspoguļo manu iekšējo pasauli, manas jūtas un visu manu personisko būtību. Laikam tās ir laime, kad tu saproti, ka tas, ko tu dari, nes labumu ne tikai tev. Es no sirds ceru, ka mani novērtēs pēc nopelniem” – saka AGNIA.
SONY BMG ENTERTAINMENT ir ekskluzīvais albuma „Never November” izplatītājs. Kompānija dibināta 2004 gadā, Sony Music Entertaiment un BERTELSMANN MUSIC GROUP (BMG) sadarbības rezultātā. Šodien kompānija kontrolē vairāk kā 24% no pasaules mūzikas tirgus.

Dalībnieki

Tuvākie pasākumi

Atvērt jaunā logā

Mūzika

Uzaicini sekot mūziķa profilam