Ar to vēl viss nav beidzies!
Golf R tiks prezentēts VW Golf kluba stendā izstādē "AutoExotica", kura norisināsies no 11. līdz 13.aprīlim izstāžu kompleksā "Ķīpsala".
Golf R
Jaunais TSI Golf R ar DSG sasniedz 100 km / h 4,9 sekundēs !
Golf R debitē ar 4MOTION visu riteņu piedziņas sistēmu un progresīvu vadāmības sistēmu High -tech turbodzinēja pavadībā.
Tāpat kā pašreizējā Golf GTI versija, Golf R ir aprīkots ar modernu dzinēja dizainu četru cilindru EA888 dzinēju sērijā.
Salīdzinājumā ar iepriekšējo dzinēju, daudzi tehniskie dati ir mainīti un uzlaboti, lai samazinātu degvielas patēriņu un emisijas, kā arī vienlaikus palielinātu jaudu un griezes momenta vērtības.
Motoram ir jauna tipa cilindra galva ar četriem vārstiem uz cilindru, piemēram, salīdzinot ar 169 kW / 230 ZS Golf GTI Performance , izstrādātji palielinājuši dzinēja jaudu Golf R par 70zs attiecīgi uz 221 kW / 300 ZS ( no 5500 līdz 6200 apgriezieniem minūtē ) , radot vienu no spēcīgākajiem četru cilindru dzinējiem.
Maksimālais griezes moments ir pieaudzis par 30 Nm līdz 380 Nm; tas ir pieejams plašā apgriezienu diapazonā no 1800 līdz 5500 apgriezieniem minūtē . Lai sasniegtu šīs vērtības ,TSI , kura kubatūra ir 1984 cc, tika pārveidota vadības programma uz līdzīgu kā dzinējiem autosportā.
Golf R modelim ir uzlabotas tā jau elastīgā GTI sekojošas sastāvdaļas: cilindra galva ( kopā ar izplūdes vārstiem , vārstu ligzdas un atsperes ) , virzuļi , augstspiediena iesmidzināšanas vārsti, kā arī pats turbokompresors.
Turbodzinēji ar tiešās benzīna iesmidzināšanas sistēmu sērijā EA888 visi ir ar novatoriski izstrādātiem risinājumiem, piemēram, ūdens dzesēšanu izplūdes gāzu kanāliem cauri cilindra galvai līdz turbokompresoram ( efektīvi tiek samazināts degvielas patēriņš pie pilnas slodzes ) un duālā multi-port iesmidzināšanas sistēma.
Pateicoties jaunajai sistēmai ar pilnībā elektronisku dzesēšanas šķidruma kontroli, siltuma vadība ar Golf R TSI ir arī daudz efektīvāka ar samazinātu iesilšanas laiku; ta
Golf R tiks prezentēts VW Golf kluba stendā izstādē "AutoExotica", kura norisināsies no 11. līdz 13.aprīlim izstāžu kompleksā "Ķīpsala".
Golf R
Jaunais TSI Golf R ar DSG sasniedz 100 km / h 4,9 sekundēs !
Golf R debitē ar 4MOTION visu riteņu piedziņas sistēmu un progresīvu vadāmības sistēmu High -tech turbodzinēja pavadībā.
Tāpat kā pašreizējā Golf GTI versija, Golf R ir aprīkots ar modernu dzinēja dizainu četru cilindru EA888 dzinēju sērijā.
Salīdzinājumā ar iepriekšējo dzinēju, daudzi tehniskie dati ir mainīti un uzlaboti, lai samazinātu degvielas patēriņu un emisijas, kā arī vienlaikus palielinātu jaudu un griezes momenta vērtības.
Motoram ir jauna tipa cilindra galva ar četriem vārstiem uz cilindru, piemēram, salīdzinot ar 169 kW / 230 ZS Golf GTI Performance , izstrādātji palielinājuši dzinēja jaudu Golf R par 70zs attiecīgi uz 221 kW / 300 ZS ( no 5500 līdz 6200 apgriezieniem minūtē ) , radot vienu no spēcīgākajiem četru cilindru dzinējiem.
Maksimālais griezes moments ir pieaudzis par 30 Nm līdz 380 Nm; tas ir pieejams plašā apgriezienu diapazonā no 1800 līdz 5500 apgriezieniem minūtē . Lai sasniegtu šīs vērtības ,TSI , kura kubatūra ir 1984 cc, tika pārveidota vadības programma uz līdzīgu kā dzinējiem autosportā.
Golf R modelim ir uzlabotas tā jau elastīgā GTI sekojošas sastāvdaļas: cilindra galva ( kopā ar izplūdes vārstiem , vārstu ligzdas un atsperes ) , virzuļi , augstspiediena iesmidzināšanas vārsti, kā arī pats turbokompresors.
Turbodzinēji ar tiešās benzīna iesmidzināšanas sistēmu sērijā EA888 visi ir ar novatoriski izstrādātiem risinājumiem, piemēram, ūdens dzesēšanu izplūdes gāzu kanāliem cauri cilindra galvai līdz turbokompresoram ( efektīvi tiek samazināts degvielas patēriņš pie pilnas slodzes ) un duālā multi-port iesmidzināšanas sistēma.
Pateicoties jaunajai sistēmai ar pilnībā elektronisku dzesēšanas šķidruma kontroli, siltuma vadība ar Golf R TSI ir arī daudz efektīvāka ar samazinātu iesilšanas laiku; ta
← iepriekšējā | 8. no 12 | nākamā → |