Galerija 20.01.2021
1 attēls • 20. jan 2021 12:13
Patērētāju uzvedības tendences Covid-19 laikā 🚛
Kopš 2020. gada sākuma pasaules ekonomikas dienaskārtību nosaka Covid-19 izraisītā pandēmija. Sākumā vīrusa ietekmi uz globālajiem procesiem bija grūti paredzēt, jo, pirms gadiem atklātā Ebolas vīrusa dēļ, bija priekšstats, ka arī šis būs īslaicīgs posms. Sākotnēji ekonomika darbojās kā iepriekš, taču, vīrusam strauji izplatoties, daudzviet pasaulē...VairākPatērētāju uzvedības tendences Covid-19 laikā 🚛
Kopš 2020. gada sākuma pasaules ekonomikas dienaskārtību nosaka Covid-19 izraisītā pandēmija. Sākumā vīrusa ietekmi uz globālajiem procesiem bija grūti paredzēt, jo, pirms gadiem atklātā Ebolas vīrusa dēļ, bija priekšstats, ka arī šis būs īslaicīgs posms. Sākotnēji ekonomika darbojās kā iepriekš, taču, vīrusam strauji izplatoties, daudzviet pasaulē tika norauts stop krāns. Tas notika ļoti strauji, tāpēc vairāki uzņēmumi un darba ņēmēji tika pakļauti riskam. Kā liecina McKinsey pētījums, tikai trešdaļa pasaules darbinieku spēj strādāt attālināti. Ņemot vērā, ka uzņēmumiem nav skaidrības, kas un kā notiks, cik ilgi un strauji vīruss izplatīsies, daļa iedzīvotāju visā pasaulē ir saskārušies ar īslaicīgu darba pārtraukšanu, atlaišanu vai darba stundu un algu samazinājumu.
https://vervo.lv/lv/jaunumi/kravu-parvad…
#vervo #kravu #pārvadājumi #transports #loģistika #covid-19
-