Nacionālā apvienība: Kā plānojam, tā strādājam

Pārdomas par Meža ielas un tai klāt pieguļošās teritorijas sakārtošanu.
Jau tajos pašos 70-tajos gados pašā tālākajā ielas galā uzcēla skaistu, pietiekoši modernu bērnudārzu, bet kaut cik normālu autotransporta piebraukšanu atrisināja tikai 2012.gadā.
Tajos pašos gados izveidotais gājēju celiņš, jeb ietve, izbūvēta tikai no bērnudārza līdz „Silavas” noliktavu betona sētai un atduras tajā. Tālāk gājējiem jāpārvietojas pa ielas braucamo daļu, kas ir pietiekami ekstrēms pasākums, it sevišķi ziemas apstākļos. Šī ir tā saucamā Silavas šaurā vieta, kuru nespēj novērst vēl joprojām.
Pirmo autobusa pieturu uz Meža ielas (jo pa šo ielu vēl arī kursē autobuss ar gala pieturu pie bērnudārza) izveidoja, tā teikt, pie Silavas. Vietas izvēle, manuprāt, ļoti interesanta, respektīvi, T-veida ielu krustojumā. Cik pareizi tas ir skatoties no ceļu satiksmes drošības, ja autobuss nobloķē krustojumu un gājēju celiņa līdz pat pieturvietai nav, varat spriest paši.
Nākošo autobusa pieturu uzcēla pagājušajā gadā, starplaiks starp abām būvēm (pieturām) apmēram 5-6 gadi. Šī pietura ir kā autobusa galapunkts pie bērnudārza. Cik pārdomāta vietas izvēle bija šeit, man grūti spriest. Kāpēc tā nav bērnudārza pusē, arī nevaru pateikt. Manuprāt loģiski būtu, ja bērniem izkāpjot no autobusa nevajadzētu iet pāri ielai, nerunājot jau par to, ka šī pieturvieta tika uzbūvēta virsū elektrokabeļu līnijai, kura apgādā ar elektroenerģiju individuālo garāžu kooperatīvu un vienīgo veikaliņu mūsu pusē, tā dēvēto „Silavas Rimi”. Toties reizēm ir interesanti vērot, kā lielais „Galss Buss” veic apgriešanās manevru šajā vietā.
Pirms dažiem gadiem ielas braucamās daļas posmā starp bērnudārzu un Budeskalna ielas apli atjaunoja asfalta segumu un izraka pamatīgus grāvjus abās ielas pusēs. Protams, par gājēju un velosipēdistu ceļiem acīmredzot neviens nepadomāja. Tā izveidojās nākošā šaurā vieta, kura nu ļoti kontrastē ar jaunizbūvēto Budeskalna ielu.
Un, visbeidzot. ir vēl kāds pārsteigums mūsu viesiem! Viņiem ir grūti saprast, kāpēc daudzdzīvokļu mājas - Meža 7, Meža 7a, Meža 9 un Meža 9a - tā kā nav uz Meža ielas, jo tā ielas daļa ir nodota māju apsaimniekotāju rīcībā, bet līdzīgā situācijā Budeskalna ielā (kur ir tikai dažas privātmājas) ir izbūvēti un noasfaltēti apļi, lai ērti varētu piekļūt privātmājām. Vietējie silavieši gan runā, ka tur dzīvojot kādi augsti pašvaldības priekšnieki, bet kauns par to runāt ar mūsu pilsētas viesiem.
Šobrīd, tuvojoties pašvaldības vēlēšanām, notiek kārtējā, jau pēc skaita pat sazin kura kampaņa Meža ielas sakārtošanā. Dievs vien zina, kādus pārsteigumus tā nesīs šoreiz… Cik varēja saprast no „Salaspils Vēstīs” publicētās informācijas, šaurās vietas šajā ielā tā arī paliks neatrisinātas, bet kārtējo reizi iztērēsim ievērojamus līdzekļus... Kad vienreiz mēs iemācīsimies risināt jautājumus kompleksi, kaut nedaudz plānojot nākotni?!
Ernests Moisejs
A/s Biolat valdes priekšsēdētājs
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Jau tajos pašos 70-tajos gados pašā tālākajā ielas galā uzcēla skaistu, pietiekoši modernu bērnudārzu, bet kaut cik normālu autotransporta piebraukšanu atrisināja tikai 2012.gadā.
Tajos pašos gados izveidotais gājēju celiņš, jeb ietve, izbūvēta tikai no bērnudārza līdz „Silavas” noliktavu betona sētai un atduras tajā. Tālāk gājējiem jāpārvietojas pa ielas braucamo daļu, kas ir pietiekami ekstrēms pasākums, it sevišķi ziemas apstākļos. Šī ir tā saucamā Silavas šaurā vieta, kuru nespēj novērst vēl joprojām.
Pirmo autobusa pieturu uz Meža ielas (jo pa šo ielu vēl arī kursē autobuss ar gala pieturu pie bērnudārza) izveidoja, tā teikt, pie Silavas. Vietas izvēle, manuprāt, ļoti interesanta, respektīvi, T-veida ielu krustojumā. Cik pareizi tas ir skatoties no ceļu satiksmes drošības, ja autobuss nobloķē krustojumu un gājēju celiņa līdz pat pieturvietai nav, varat spriest paši.
Nākošo autobusa pieturu uzcēla pagājušajā gadā, starplaiks starp abām būvēm (pieturām) apmēram 5-6 gadi. Šī pietura ir kā autobusa galapunkts pie bērnudārza. Cik pārdomāta vietas izvēle bija šeit, man grūti spriest. Kāpēc tā nav bērnudārza pusē, arī nevaru pateikt. Manuprāt loģiski būtu, ja bērniem izkāpjot no autobusa nevajadzētu iet pāri ielai, nerunājot jau par to, ka šī pieturvieta tika uzbūvēta virsū elektrokabeļu līnijai, kura apgādā ar elektroenerģiju individuālo garāžu kooperatīvu un vienīgo veikaliņu mūsu pusē, tā dēvēto „Silavas Rimi”. Toties reizēm ir interesanti vērot, kā lielais „Galss Buss” veic apgriešanās manevru šajā vietā.
Pirms dažiem gadiem ielas braucamās daļas posmā starp bērnudārzu un Budeskalna ielas apli atjaunoja asfalta segumu un izraka pamatīgus grāvjus abās ielas pusēs. Protams, par gājēju un velosipēdistu ceļiem acīmredzot neviens nepadomāja. Tā izveidojās nākošā šaurā vieta, kura nu ļoti kontrastē ar jaunizbūvēto Budeskalna ielu.
Un, visbeidzot. ir vēl kāds pārsteigums mūsu viesiem! Viņiem ir grūti saprast, kāpēc daudzdzīvokļu mājas - Meža 7, Meža 7a, Meža 9 un Meža 9a - tā kā nav uz Meža ielas, jo tā ielas daļa ir nodota māju apsaimniekotāju rīcībā, bet līdzīgā situācijā Budeskalna ielā (kur ir tikai dažas privātmājas) ir izbūvēti un noasfaltēti apļi, lai ērti varētu piekļūt privātmājām. Vietējie silavieši gan runā, ka tur dzīvojot kādi augsti pašvaldības priekšnieki, bet kauns par to runāt ar mūsu pilsētas viesiem.
Šobrīd, tuvojoties pašvaldības vēlēšanām, notiek kārtējā, jau pēc skaita pat sazin kura kampaņa Meža ielas sakārtošanā. Dievs vien zina, kādus pārsteigumus tā nesīs šoreiz… Cik varēja saprast no „Salaspils Vēstīs” publicētās informācijas, šaurās vietas šajā ielā tā arī paliks neatrisinātas, bet kārtējo reizi iztērēsim ievērojamus līdzekļus... Kad vienreiz mēs iemācīsimies risināt jautājumus kompleksi, kaut nedaudz plānojot nākotni?!
Ernests Moisejs
A/s Biolat valdes priekšsēdētājs
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Nacionālā apvienība "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un Brīvībai/LNNK".
Priekšvēlēšanu programma - http://dra.lv/bfNc7
+17
Komentāri