„Problēma ar komunikāciju ir ilūzija, ka tā ir notikusi,” Dž. B. Šovs
Mēs netaisām pasākumus, video vai kampaņas, mēs radām stāstus par cilvēkiem un kompānijām, kas tiks nodoti no paaudzes paaudzē. Tāpēc mūs interesē projekti ar LIELĀM IDEJĀM. Mēs izvēlamies klientus ar ambīcijām.
Latvijā ir piecas pasākumu aģentūras, kas galvenajā lomā liek tehnisku perfekciju. Mēs neesam viena no tām. Mums svarīgākais ir atmiņā paliekoša ideja -, jo tehniska perfekcija ir nekas vairāk kā pašsaprotama.
Mēs dzīvojam ar informāciju pārsātinātā ‘uzmanības laikmetā’. Cilvēki ir pieraduši neredzēt, nedzirdēt un nepievērst uzmanību. Vairs nepietiek ar ‘vienkārši labu’ ideju. ‘Vienkārši laba’ ideja tiks aprīta milzīgajā informācijas gūzmā. 21. gadsimtā vajag ‘neiespējamu’, traku, LIELU IDEJU. Un tieši to mēs arī piedāvājam.