Šis ziņojums nav tikai par indikatoriem – cik daudz bērniem un kādā vecumā ir jābūt skolās, darbā un vidē. Tas ir izcils kopsavilkums par mūsu kopīgajām vērtībām: sadarbību, kopienas izjūtu, sakņu saglabāšanu, ilgtspējīgu attīstību un citām.
Ziņojums dod mums attīstības vektoru un atskaites sistēmu – punktu, lai raudzītos, kur mēs esam un kur mēs ejam. Protams, katrā valstī, katrā reģionā indikatori un situācijas ir atšķirīgas. Taču tas nenozīmē, ka mēs nevaram sevi redzēt kā kopienu pasaules mērogā un pasaules līmenī.
Guntars Catlaks,
Valsts izglītības satura centra vadītājs
Ziņojums dod mums attīstības vektoru un atskaites sistēmu – punktu, lai raudzītos, kur mēs esam un kur mēs ejam. Protams, katrā valstī, katrā reģionā indikatori un situācijas ir atšķirīgas. Taču tas nenozīmē, ka mēs nevaram sevi redzēt kā kopienu pasaules mērogā un pasaules līmenī.
Guntars Catlaks,
Valsts izglītības satura centra vadītājs
← iepriekšējā | 23. no 249 | nākamā → |
UNESCO globālā izglītības monitoringa atklāšana
Ievietoja: UNESCO Latvijas Nacionālā komisija 14. okt 2016 18:44