Paldies jums par februāri! :)
1 attēls • 6. mar 2017 12:43
Likās, ka varēsim sveikt jūs visus ar pavasara iestāšanos, bet izskatās, ka tam vēl par agru. Tikko pavadījām prom laikapstākļu mainīgo februāri, kura laikā apzvanījām 160 savus draudzīgos klientus, lai iegūtu atsauksmes. Mēs to darām, lai pārliecinātos, ka turpinām iet pareizajā virzienā un klienti pēc mūsu autocentra apmeklējuma paliek apmierināti.
Lielākā daļa mūsu klientu ir apmierināti ar ...VairākLikās, ka varēsim sveikt jūs visus ar pavasara iestāšanos, bet izskatās, ka tam vēl par agru. Tikko pavadījām prom laikapstākļu mainīgo februāri, kura laikā apzvanījām 160 savus draudzīgos klientus, lai iegūtu atsauksmes. Mēs to darām, lai pārliecinātos, ka turpinām iet pareizajā virzienā un klienti pēc mūsu autocentra apmeklējuma paliek apmierināti.
Lielākā daļa mūsu klientu ir apmierināti ar "visu kopumā", kas sevī ietver rezultātu, attieksmi, cenas un apkalpošanu. Atlikušie procenti tika sadalīti starp rezultātu, attieksmi, cenu un to, ka klients pie mums brauc jau ilgu laiku jeb ir mūsu patstāvīgais klients. Mūsu galvenais uzdevums ir parūpēties, lai auto remontdarbs norit veiksmīgi un Jūs ne tikai saņemiet atpakaļ auto, kas savests kārtībā, bet arī palieciet ar smaidu uz sejas, jo mums ir bijusi veiksmīga sadarbība!
Veiksmīgas sadarbības rezultātā, mūsu klienti pie mums nākošajā reizē brauc ne tikai paši, bet kopā ar kādu draugu, kura auto arī notikusi skāde. Tas liecina par to, ka Jūs esiet par mums aizlikuši labu vārdu. No 160 aptaujātiem cilvēkiem, februārī to darot 90% klientu.
Mācoties skolā, pats galvenais ir saņemt augtsākās atzīmes. "Ar kādu atzīmi Jūs novērtētu mūsu autocentru?" ir kā mazs eksāmens mums pašiem, lai zinātu, uz ko tad esam spējīgi. 86% norādīja, ka saņemam atzīmi 7-8. Ja skolā galvenais bija dabūt 10, mēs priecājamies par šādu atzīmi, jo mums ir iemesls augt un attīstīties, neļaujot sev atslābt.
Paldies visiem, kas piedalījās mūsu aptaujās februārī un gaidām, ko mums nesīs marts!