Saldus dzelzceļa stacija
3 attēli • 6. dec 2022 09:12
Saldus dzelzceļa stacija
Nepārvērtējama nozīme Saldus pilsētas attīstībā bijusi dzelzceļa līnijai – Glūda–Saldus–Liepāja, kuras izbūvei 1925. gada 1. aprīlī tika nodibināta Liepājas – Glūdas dzelzceļa būves valde. Dzelzceļa līniju no Liepājas līdz Brocēniem atklāja 1927. gada 8. oktobrī, bet 1928. gada 10. augustā atklāja dzelzceļa pagaidu kustību līdz Saldum. 1928. gadā Saldū uzcēla pasažieru...VairākSaldus dzelzceļa stacija
Nepārvērtējama nozīme Saldus pilsētas attīstībā bijusi dzelzceļa līnijai – Glūda–Saldus–Liepāja, kuras izbūvei 1925. gada 1. aprīlī tika nodibināta Liepājas – Glūdas dzelzceļa būves valde. Dzelzceļa līniju no Liepājas līdz Brocēniem atklāja 1927. gada 8. oktobrī, bet 1928. gada 10. augustā atklāja dzelzceļa pagaidu kustību līdz Saldum. 1928. gadā Saldū uzcēla pasažieru stacijas ēku, ūdenstorni un ūdenssūkni. Tādējādi vērienīgais 1524 mm (Austrumu platuma) dzelzceļa līnijas izbūves projekts bija pilnībā īstenots un 600 mm šaursliežu dzelzceļa posms Saldus–Skrunda pārstāja darboties. 1933. gadā no Liepājas līdz Rīgai (230 km) varēja nokļūt 4 stundās, 47 minūtēs.