Sociālo tīklu fenomens ir kļuvis par ikdienu. Lai gan sākotnēji paredzēti izklaidei un savstarpējai komunikācijai privātiem lietotājiem, tie ir spējuši ielauzties arī korporatīvajā vidē. Sociālo tīklu profili ir precīzs to īpašnieka interešu, īpašību un personības atspoguļojums, tāpēc, pirms pieņemt jaunu darbinieku, darba devēji izpēta arī šīs personas sociālo tīklu profilus.
Sociālie tīkli neaprobežojas tikai ar zināmākajiem – Facebook, Draugiem, Twitter un linkedIn. Pasaulē eksistē simtiem sociālo tīklu, kas orientējas uz specializētu pakalpojumu sniegšanu un tie ir piemēroti tikai šauram lietotāju lokam.
Sastopoties ar šādu piedāvājumu, lietotājiem ir grūti izvēlēties, tos, kas kalpotu virtuālā tēla spodrināšanai un atvieglotu ikdienas darbu.
Šajā modulī tiks aplūkoti labās un sliktas prakses prakses piemēri personīgo sociālo tīklu profilu pārvaldībā, sniegts ieskats sociālajos tīklos kā sabiedrisku attiecību un mārketinga instrumenta pielietošanā, kā arī notiks praktiski vingrinājumi sociālo tīklu lietošanā.
Moduļa ilgums – 90 minūtes
Sociālie tīkli neaprobežojas tikai ar zināmākajiem – Facebook, Draugiem, Twitter un linkedIn. Pasaulē eksistē simtiem sociālo tīklu, kas orientējas uz specializētu pakalpojumu sniegšanu un tie ir piemēroti tikai šauram lietotāju lokam.
Sastopoties ar šādu piedāvājumu, lietotājiem ir grūti izvēlēties, tos, kas kalpotu virtuālā tēla spodrināšanai un atvieglotu ikdienas darbu.
Šajā modulī tiks aplūkoti labās un sliktas prakses prakses piemēri personīgo sociālo tīklu profilu pārvaldībā, sniegts ieskats sociālajos tīklos kā sabiedrisku attiecību un mārketinga instrumenta pielietošanā, kā arī notiks praktiski vingrinājumi sociālo tīklu lietošanā.
Moduļa ilgums – 90 minūtes
← iepriekšējā | 2. no 6 | nākamā → |