House pavasara/vasaras kampaņa .
Ceļojums uz mūzikas pirmavotiem .
House jaunā pavasara/vasaras kampaņa ir sākusies. Šoreiz ar New Orlean kā fonu pavasara kolecijām. Zīmols atkal balstās uz muzikālu atmosfēru , autentiskumu, un krietnu devu džinsu stila. Tas viss redzams ASV dienvidu štatos, ko poļu izcelsmes Kalifornijas fotogrāfe Magdalena Wosinska atspoguļo.
Jaunā House kampaņas norise seko līdz New Orleans atmosfērai, ar tās šaurajām ieliņām un vietējiem klubiem un to pārsteidzošo mūziku, kas ir iedvesmas avots mūsdienu džezam, blūzam, un rokenrolam. Mūsu varoņi ceļoja pa visu pilsētu , kur viņi atklāja jaunas vietas un iepazina cilvēkus, kas kļuva kā pirmavots mūzikas iedvesmojumam. Par jaunās House iedvesmas avotu kļuva arī tautas mūzika. No kokvilnas plantācijām, kuras varēja redzēt arī Steve Macqueen filmā 12 Years a Slave, ar slaveno Bourbon Street, ar leģendāro ierakstu studiju Primal On Vinyl, kur Erykah un Mos Def izdeva savus albūmus.
Autors šīm īpašajām atmosfēras bildēm House jaunajai kampaņai ir poļu izcelsmes Kalifornijas fotogrāfe Magdalena Wosinska, kas lieliski notvēra mūzikas noskaņojumu , kas atbilda House un jauno kolekciju raksturojumam. Attēli ir piesātināti ar saulainu Kalifornijas estētiku un atspoguļo autentisku dienvidu atmosfēru pavasarīgiem brīvdienu iespaidiem. Fotogrāfa izvēle nebija nejauša. Fotogrāfija nav vienīga Magdas kaislība,viņa ir saistīta ar mūziku ,jo astoņus gadus spēlēja ģitāru rokgrupā. Šobrīd viņa strādā ar Ņujorkas aģentūru Weber. Viņa strādā ar tādeim zīmoliem kā Converse, Elliot, Elkin, Lee un Jeans Co.
Reklāmas kampaņai ir pievienots video BLACK KEYS , kas ir virsraksts gada iesākšanās festivālam. Klipa autors ir fotogrāfs un režisors Bart Pogoda.
Šajā sezonā House kampaņa vēl vairāk fokusēsies uz zīmola muzikālu raksturojumu. Interneta lapa tiks aprīkota ar Deezer atskaņotāju, kas kas atļaus apmeklētājiem personalizētu ceļojumu caur piedāvātajam ainavām un mūziku. Zīmols atbalstīs neatkarīgo mūziku un
Ceļojums uz mūzikas pirmavotiem .
House jaunā pavasara/vasaras kampaņa ir sākusies. Šoreiz ar New Orlean kā fonu pavasara kolecijām. Zīmols atkal balstās uz muzikālu atmosfēru , autentiskumu, un krietnu devu džinsu stila. Tas viss redzams ASV dienvidu štatos, ko poļu izcelsmes Kalifornijas fotogrāfe Magdalena Wosinska atspoguļo.
Jaunā House kampaņas norise seko līdz New Orleans atmosfērai, ar tās šaurajām ieliņām un vietējiem klubiem un to pārsteidzošo mūziku, kas ir iedvesmas avots mūsdienu džezam, blūzam, un rokenrolam. Mūsu varoņi ceļoja pa visu pilsētu , kur viņi atklāja jaunas vietas un iepazina cilvēkus, kas kļuva kā pirmavots mūzikas iedvesmojumam. Par jaunās House iedvesmas avotu kļuva arī tautas mūzika. No kokvilnas plantācijām, kuras varēja redzēt arī Steve Macqueen filmā 12 Years a Slave, ar slaveno Bourbon Street, ar leģendāro ierakstu studiju Primal On Vinyl, kur Erykah un Mos Def izdeva savus albūmus.
Autors šīm īpašajām atmosfēras bildēm House jaunajai kampaņai ir poļu izcelsmes Kalifornijas fotogrāfe Magdalena Wosinska, kas lieliski notvēra mūzikas noskaņojumu , kas atbilda House un jauno kolekciju raksturojumam. Attēli ir piesātināti ar saulainu Kalifornijas estētiku un atspoguļo autentisku dienvidu atmosfēru pavasarīgiem brīvdienu iespaidiem. Fotogrāfa izvēle nebija nejauša. Fotogrāfija nav vienīga Magdas kaislība,viņa ir saistīta ar mūziku ,jo astoņus gadus spēlēja ģitāru rokgrupā. Šobrīd viņa strādā ar Ņujorkas aģentūru Weber. Viņa strādā ar tādeim zīmoliem kā Converse, Elliot, Elkin, Lee un Jeans Co.
Reklāmas kampaņai ir pievienots video BLACK KEYS , kas ir virsraksts gada iesākšanās festivālam. Klipa autors ir fotogrāfs un režisors Bart Pogoda.
Šajā sezonā House kampaņa vēl vairāk fokusēsies uz zīmola muzikālu raksturojumu. Interneta lapa tiks aprīkota ar Deezer atskaņotāju, kas kas atļaus apmeklētājiem personalizētu ceļojumu caur piedāvātajam ainavām un mūziku. Zīmols atbalstīs neatkarīgo mūziku un
← iepriekšējā | 55. no 872 | nākamā → |