Pasākumu organizē
Pasākumā piedalās
Vieslekciju "Interneta mārketinga nozīme Latvijas uzņēmumiem (uzņēmumu aptaujas rezultāti)" 2015.gada 29.oktobrī no pulksten 18:00-19:00 vada Biruta Sloka, Latvijas Universitātes profesore.
Apmeklē Alberta koledžas telpās 23.auditorijā (2.stāvs) vai
skaties tiešraidi: www.alberta-koledza.lv/contents.php
Lekcijā paredzēts informēt par veiktās aptaujas par interneta mārketingu organizāciju, realizāciju un galvenajiem rezultātiem. Aptauja notika sadarbojieties uzņēmumam iMārketings ar Latvijas Universitāti, ar Swedbank un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru. Galvenie rezultāti parādīja, ka veiksmīgākie uzņēmumi plaši izmanto interneta mārketingu, taču daudziem uzņēmumiem tas vēl ir liels izaicinājums un tam būtu jāpievērš ievērojami lielāka uzmanība. Pētījums tika veikts sadarbībā ar Dr.Sergeju Volvenkinu, Dr.Ināru Kantāni, doktoranti Renāti Vidrusku un maģistrantu Juri Baldunčiku.
Lekcija plānota studiju programmas „Uzņēmējdarbība” 2015./2016. studiju gada rudens semestrī paredzēto prakšu ietvaros 2., 3.kursa (kā arī 1.kursa) nepilna un pilna laika studentiem, kā arī citiem studiju programmas „Uzņēmējdarbība”, „Iestāžu darba organizācija un vadība” u.c. studiju programmu studentiem (visu vakara un dienas grupu studentiem ierašanās ir obligāta, jo tas tiek plānots kā prakses obligātais pasākums), tajā aicināti piedalīties arī citu studiju programmu studenti, piesakoties pie studiju programmas „Iestāžu darba organizācija un vadība” un „Uzņēmējdarbība” direktora A.Kalniņa pa e-pastu: armands5578@inbox.lv
