Jautājumi un atbildes
Kāpēc nevar uzsākt ražošanas procesu kādā spēles objektā?Visi ražošanas procesi ir jāsāk secīgi – ar pirmo produkciju, kas ir norādīta attiecīgajā spēles objektā. Izgatavojot to noteiktā apjomā, iespējams ražot secīgi nākošo produkciju utt. Līdz ar to, lūdzu, pārbaudiet vai iepriekšējā produkcija ir izgatavota noteiktā apjomā un vai ražošanas procesam ir visas sastāvdaļas tam nepieciešamajos apjomos.
Kāpēc neparādās lauksaimniecības tehnika, kas nopirkta?Šie spēles priekšmeti pēc iegādes uzrādās nevis Iepirkumu maisā, bet spēles objektā Barotava.
Kāpēc man nepiešķīra naudu par produkciju, vai arī naudu noņēma, bet produkciju neiedeva?Sistēma ir izveidota tā, ka darbības izpildās akceptējoties to izpildei pilnībā, t.i., nevar veidoties tādas situācijas, kad ir noņemta spēles nauda un nav piešķirtas sēklas vai otrādi. Ja spēles nauda ir noņemta, tad sēklas ir piešķirtas. Iespējams, pēc šī darījuma Jums nepieciešams iziet – ieiet spēlē atkārtoti, lai atjaunotos spēles dati.
Kāpēc man nepiešķir pieredzi?Ja spēlē pieredzes punkti tiešām netiek piešķirti, tad spēles augšējā joslā uzrādās paziņojums, kāpēc ir šāda situācija. Iespējams, Jūs audzējat augus, kas Jūsu spēles līmenī pieredzi vairāk nepiešķir vai arī Jums spēlē nav kāds objekts. Lūdzu, pievērsiet lielāku uzmanību paziņojuma tekstam spēlē.
Kāpēc nevaru uzlikt spēles objektu Māja kokā?Patiesībā ir tā, ka spēles objekts Māja kokā aizņem 2x2 tukšus spēles lauciņus kvadrāta veidā. To iespējams novērot, cenšoties šo objektu novietot, jo iekrāsojas 4 lauciņi. Līdzīgi tas ir ar citiem spēles objektiem.
Kāpēc nevaru ieiet / atvērt spēli?Tas nozīmē, ka spēles dati Jūsu datorā attēlojas nekorekti. Kā rāda pieredze, visbiežāk palīdz:
a) atjaunot Adobe Flash Player, pieejams: http://www.adobe.com/software/flash/about/
b) atjaunot interneta pārlūku un/vai pamēģināt izmantot citu
c) atjaunojot tīkla iestatījumus kā aprakstīts šeit: http://support.microsoft.com/kb/299357/lv (ja nesaprotat tur rakstīto, palūdziet, lai kāds datorspeciālists paskaidro).
a) atjaunot Adobe Flash Player, pieejams: http://www.adobe.com/software/flash/about/
b) atjaunot interneta pārlūku un/vai pamēģināt izmantot citu
c) atjaunojot tīkla iestatījumus kā aprakstīts šeit: http://support.microsoft.com/kb/299357/lv (ja nesaprotat tur rakstīto, palūdziet, lai kāds datorspeciālists paskaidro).