100 km caur Khao Sok nacionālo parku Taizemē
7 attēli • 21. nov 11:58
Nakšņoju pie Khao Sok nacionālā parka, tāpēc grēks būtu neiebraukt tajā. Taču skatos kartē, ka ceļš cauri parkam iet pāri kalnam, kur mana Komoot lietotne uzrāda 16% un pat 20% lielus gradientus jeb stāvumus. Siguldas kalnam ir 11%, un tas nav nemaz tik viegli pievarāms. Nu, esmu es šogad Kiprā uzbraucis kalnā, kur vietām bija 16%, bet 20, šķiet, ka nekad. Tāpēc es sāku apsvērt, varbūt tomēr labā...VairākNakšņoju pie Khao Sok nacionālā parka, tāpēc grēks būtu neiebraukt tajā. Taču skatos kartē, ka ceļš cauri parkam iet pāri kalnam, kur mana Komoot lietotne uzrāda 16% un pat 20% lielus gradientus jeb stāvumus. Siguldas kalnam ir 11%, un tas nav nemaz tik viegli pievarāms. Nu, esmu es šogad Kiprā uzbraucis kalnā, kur vietām bija 16%, bet 20, šķiet, ka nekad. Tāpēc es sāku apsvērt, varbūt tomēr labāk braukt pa citu ceļu, kur neparādās šādi stāvumi; tas gan iet gar parku.
Galu galā tomēr izlēmu pamocīties. Man tak uz jaunajām velosomām ir uzraksts STOIC... Kad būs par smagu, metīšu kaunu pie malas un kāpšu no riteņa un stumšu.
Labi, ka tā. Jo dabā es neko tik pārāk stāvu neredzēju. Nevar taču būt, ka esmu tik ļoti formā olimpiskā, ka 20% man tāds kuiļa rūciens vien i', ko?
Laika apstākļu prognoze mani gribēja nobiedēt. Jo rādīja, ka nākamās 10 dienas šai reģionā būšot lietus un negaisi. Taču tā nezina, ka man, ziemeļniekam, salīt 28-30 grādos ir kā forši nodušoties... 🙃 No rīta dažas piles tiešām uzpilēja, bet tas, ka bija mākoņains nevis karsīga saule, man tikai palīdzēja, sevišķi, "rāpjoties" kalnā.
Ceļš lielākoties bija tādi amerikāņu kalniņi - augšā/lejā. Dažas reizes izdevās mans iemīļotais paņēmiens: braucot no kārtējā kalniņa, uzņemt tik lielu ātrumu, lai uz nākamā varētu uzbraukt neminoties.
Pa ceļam bija arī pāris ziloņi. Liekas, tos te izmanto saimniecībā, kā pie mums zirgus.