Tajā pat gadā Valmieras depo darbnīcās tika izgatavots vēl viens motorvagons ar benzīna dzinēju - MB 3. Tā salonā bija izvietotas 22 sēdvietas un tas bija aprīkots ar 90 zirgspēku sešcilindru dzinēju. Šo motorvagonu jeb sliežu autobusu izbūvēja no 5 t kravnesības Krupp firmas kravas auto. Mašīnas dzenošais, aizmugurējais tilts ar diferenciāli tika aizstāts ar Eslingenes lokomotīvju būves rūpnīcā Vācijā izgatavotu riteņpāri un tam piemērotu reduktoru. Priekšējā tilta vietā uzstādīti divasu ratiņi, kas arī izgatavoti Vācijā – Hohenzollern rūpnīcā. Sakarā ar to, ka šim motorvagonam bija tikai viena vadītāja kabīne, galapunktos to bija nepieciešams apgriezt.
← iepriekšējā | 4. no 366 | nākamā → |
Motorvagonu ritošais sastāvs Latvijas dzelzceļos
Ievietoja: Latvijas dzelzceļa vēstures muzejs 11. dec 2015 14:44