Atpazīt draugu smaidus 9
Ideja
Daudzi uzņēmumi joprojām piesardzīgi izvērtē interaktīvu risinājumu efektivitāti salīdzinājumā ar tradicionālo reklāmu.
Mūsu pieredze un veiksmīgi realizētie projekti rāda, ka sociālie mediji jau sen vairs nav tikai vieta, uz kuru lietotājs atnāk satikt savus draugus. Sociālie mediji ir komunikācijas vide, kurā ar panākumiem darbojas arī uzņēmumi un zīmoli, veicinot atpazīstamību, informējot par produktu īpašībām, iesaistot auditoriju mijiedarbībā ar zīmolu, nodrošinot lietotājiem klientu servisu/ tehnisko atbalstu.
Process
Colgate uzdevumi bija veicināt produkta jaunā iepakojuma atpazīstamību un iepazīstināt lietotājus ar produkta īpašībām, tāpēc tradicionālās baneru kampaņas vietā izvēlējās realizēt interaktīvu risinājumu, kas būtu interesanta lietotājam.
Draugiem.lv tika izveidots tests, kurā sociālā tīkla lietotāji tika aicināti atpazīt savus draugus, redzot tikai viņu smaidus. Kampaņas beigās 50 veiksmīgie lietotāji, kas atpazina vismaz piecu savu draugu smaidus, saņēma Colgate produktu komplektu.
Interaktīvais tests lietotājus iesaistīja ar izklaides elementu, ļaujot viņiem pārbaudīt vai tie atpazīst savus draugus tikai pēc smaida. Testa vizuālajā noformējumā lietotājam tika demonstrēts jaunais produkta iepakojums. Produkta apraksts informēja par to, ka ar Colgate Max White One zobu pastu jau nedēļas laikā iespējams iegūt par vienu toni baltākus zobus.
Rezultāts
Divu nedēļu laikā aplikāciju apmeklēja 56 071 unikālo lietotāju un tests tika izspēlēts vairāk nekā 240 000 reižu. Lietotāju iesaiste bija augsta – testu izspēlēja 85% no Colgate lapas apmeklētājiem.
Izmantojot veiksmīgus interaktīvus risinājumus, reklāmdevējs iegūst 3 reizes lielāku apmeklētāju daudzumu, salīdzinot ar tradicionālas banneru kampaņas vidējiem rādītājiem.
40 cilvēkiem patīk
Vairāk