Koncepcija
Ziedu tirdziņa koncepcija veidota kā moderna Eiropas galvaspilsētas telpiskajai videi atbilstoša, mūsdienīga forma, vienlaicīgi saglabājot ziedu tirdziņa funkcionālo ideju.
Ziedu tirdziņa arhitektoniskais tēls ir radīts apzināti ekspresīvs, lai piesaistītu uzmanību un radītu pozitīvas emocijas, tajā paša laikā kā prioritāti akcentējot ziedu ekspozīciju. Ziedu novietojums paredzēts tā, lai panāktu maksimāli funkcionālu izkārtojumu un pieejamību ziedu pircējiem.
Saskaņā ar ziedu tirdziņa telpisko kompozīciju plāns veidots izteikti regulārs, lai nodrošinātu visu tirdzniecības vietu funkcionālu lietošanu kā no pircēja, tā pārdevēja puses.
Izpētot cilvēku plūsmas īpatnības un tirdzniecības vietu attiecību pret reālo tirgus pieprasījumu 20 tirdzniecības vietas ir optimāls ziedu tirdziņa apjoms, kurš ir atbilstošs esošās apbūves apjomam un ierastajai funkcijai.
Arhitekts A. Lūsis
Ziedu tirdziņa koncepcija veidota kā moderna Eiropas galvaspilsētas telpiskajai videi atbilstoša, mūsdienīga forma, vienlaicīgi saglabājot ziedu tirdziņa funkcionālo ideju.
Ziedu tirdziņa arhitektoniskais tēls ir radīts apzināti ekspresīvs, lai piesaistītu uzmanību un radītu pozitīvas emocijas, tajā paša laikā kā prioritāti akcentējot ziedu ekspozīciju. Ziedu novietojums paredzēts tā, lai panāktu maksimāli funkcionālu izkārtojumu un pieejamību ziedu pircējiem.
Saskaņā ar ziedu tirdziņa telpisko kompozīciju plāns veidots izteikti regulārs, lai nodrošinātu visu tirdzniecības vietu funkcionālu lietošanu kā no pircēja, tā pārdevēja puses.
Izpētot cilvēku plūsmas īpatnības un tirdzniecības vietu attiecību pret reālo tirgus pieprasījumu 20 tirdzniecības vietas ir optimāls ziedu tirdziņa apjoms, kurš ir atbilstošs esošās apbūves apjomam un ierastajai funkcijai.
Arhitekts A. Lūsis
1. no 4 | nākamā → |