Cropp Town

Oficiālā lapa
Ieteikt
 8

Ir sākusies Cropp rudens reklāmas kampaņa .Šajā reizē zīmols ir izvēlējies rādīt sacensību starp draisku meiteņu grupu un starp brīvdomājošiem zēniem .Kampaņas atmosfēra - OLDSCHOOl un ātras mašīnas.

Katra Cropp kampaņa - kā jau arī pieklājas pilsētas zīmolam - saistīta ar pilētai raksturīgo .Pēdējā, rudens kampaņā izvēle krita uz Hamburgu - pilsētu ar unikālu industriālu- ostas pievilcību un ainavām , kas ideāli piedien pilsētas "partizāniem ", un ko tik ļoti mīl Cropp-ieši.
Mūsu varoņi , kā parasti , atšķiras no vispārpieņemtiem mo deļiem , un kurus mēs redzam standartizētu kampaņu apģērbu zīmolos .
Pēdējās kampaņas Cropp varoņi - tā ir meiteņu un zēnu grupa , kas sacenšas vieni ar otriem , tai skaitā , pārvietojoties lielā ātrumā pa nomaļām ostas ieliņām uz veciem tūningotiem BMW5 modeļiem .Šīs draiskās komandas vizītes rezultātā uz Hamburgu ierodas fotogrāfi un rezultātā redzam imidža fotogrāfijas un zīmola fotosesiju bildes .
Fotosesijas bildes ir neparastas , tā kā tika bildēta uz vecas garāžas fona un auto izgāztuvē starp automobiļiem . Bez tam fotogrāfijas vēl papildus rotā pikseļu raksti un grafika no 90-o gadu datoru spēlēm .
Kārtējo reizi fotogrāfs bija Lukaš Zenteks , kas ne pirmo reizi sadarbojas ar zīmolu .Neprātīgās un kārētējās "cīņas " , kas norisinājās starp "MAD GIRLS "un "NASTY BOYS ",tāpat tika arī nofilmētas K. Lubņevska videofilmā , kas ir slavenā klipa "Mašīnā "autors , SOKOL & ROPO izpildījumā , kā arī ir daudzu citu poļu populāru xip-xop klipu autors . Producētājs bija aģentūra SHOOTME .
Šai reklāmas kampaņai tika izstrādāts jauns saita http://www.cropp.com diziains .
Zīmolam t ika saplānotas sērija ar viesizbraukumiem pa Poliju un jauns komunikācijas veids Facebook. Par kopējo māksliniecisko koncepciju seko Cropp mākslinieciskais vadītājs Kuba Borkovskijs .


iepriekšējā42. no 264nākamā

Cropp rudens kampaņa .

Ievietoja: Cropp Town 19. aug 2013 13:42

3 cilvēkiem patīk

Citas šīs lapas galerijas