Trešdien, 26. februārī, plkst. 19 Latvijas Laikmetīgās mākslas centrs un bārs „Chomsky” piedāvā amerikāņu mūziķa un mākslinieka Kristofera Viljamsa (Christopher Williams) eksperimentālu kontrabasa solo koncertu.
Kristofers Viljams ir mūziķis, mākslinieks un pētnieks, šobrīd dzīvo Berlīnē. Viņa kompozīciju un radošo pētījumu centrā ir ķermeņa un apziņas vienotība caur mūziku kā mediju, īpaši – improvizācija un nošu pieraksts eksperimentālajā mūzikā, tās atbalsošanās domāšanā, uztverē un darbībā. Ieguvis bakalaura grādu Kalifornijas Universitātē Sandjego (ASV), kur studējis pie tādiem ievērojamiem mūziķiem kā Čārlzs Kērtiss (Charles Curtis), Čaja Černovina (Chaya Czernowin), Bertrams Tureckis (Bertram Turetzky); šobrīd turpina doktorantūras studijas Leidenes universitātē Nīderlandē.
Viljamsa kompozīcijas ietver gan tradicionālas notācijas kamermūziku, gan radio mākslu un eksperimentālus multimediju darbus, sadarbību ar performanču māksliniekiem un dejotājiem. Starp pazīstamākajiem kopprojektiem ir „Arcanum 17”, kas veidots, atsaucoties uz franču rakstnieka un sirreālista Andrē Bretona 1944. gadā sarakstīto tāda paša nosaukuma grāmatu, kā arī starpdisciplinārs mūzikas un dejas uzvedums „Patches”, kas bija skatāms „Katalyst Festival” ietvaros Ķelnē 2013. gadā. Autors uzstājies daudzviet Eiropā un Ziemeļamerikā, sadarbojies ar tādiem māksliniekiem, mūziķiem un improvizatoriem kā Dereku Bailiju (Derek Bailey), Benu Patersonu (Ben Patterson), Čārliju Morovu (Charlie Morrow), La Monte Janga Mūžīgās mūzikas teātri (La Monte Young’s Theatre of Eternal Music) un daudziem citiem. Viņa raksti par eksperimentālo mūziku ir publicēti izdevumos Open Space Magazine, The Improvisor un Critical Studies in Improvisation, savukārt viņa lekcijas un darbnīcas organizētas dažādās universitātēs un konferencēs Eiropā, Ziemeļamerikā un Indijā. Saņēmis dažādu institūciju un fondu (to vidū – Kalifornijas Universitātes, Katalonijas Mākslas padomes, Gētes institūta, organizācijas „Hauptstadtkult
Kristofers Viljams ir mūziķis, mākslinieks un pētnieks, šobrīd dzīvo Berlīnē. Viņa kompozīciju un radošo pētījumu centrā ir ķermeņa un apziņas vienotība caur mūziku kā mediju, īpaši – improvizācija un nošu pieraksts eksperimentālajā mūzikā, tās atbalsošanās domāšanā, uztverē un darbībā. Ieguvis bakalaura grādu Kalifornijas Universitātē Sandjego (ASV), kur studējis pie tādiem ievērojamiem mūziķiem kā Čārlzs Kērtiss (Charles Curtis), Čaja Černovina (Chaya Czernowin), Bertrams Tureckis (Bertram Turetzky); šobrīd turpina doktorantūras studijas Leidenes universitātē Nīderlandē.
Viljamsa kompozīcijas ietver gan tradicionālas notācijas kamermūziku, gan radio mākslu un eksperimentālus multimediju darbus, sadarbību ar performanču māksliniekiem un dejotājiem. Starp pazīstamākajiem kopprojektiem ir „Arcanum 17”, kas veidots, atsaucoties uz franču rakstnieka un sirreālista Andrē Bretona 1944. gadā sarakstīto tāda paša nosaukuma grāmatu, kā arī starpdisciplinārs mūzikas un dejas uzvedums „Patches”, kas bija skatāms „Katalyst Festival” ietvaros Ķelnē 2013. gadā. Autors uzstājies daudzviet Eiropā un Ziemeļamerikā, sadarbojies ar tādiem māksliniekiem, mūziķiem un improvizatoriem kā Dereku Bailiju (Derek Bailey), Benu Patersonu (Ben Patterson), Čārliju Morovu (Charlie Morrow), La Monte Janga Mūžīgās mūzikas teātri (La Monte Young’s Theatre of Eternal Music) un daudziem citiem. Viņa raksti par eksperimentālo mūziku ir publicēti izdevumos Open Space Magazine, The Improvisor un Critical Studies in Improvisation, savukārt viņa lekcijas un darbnīcas organizētas dažādās universitātēs un konferencēs Eiropā, Ziemeļamerikā un Indijā. Saņēmis dažādu institūciju un fondu (to vidū – Kalifornijas Universitātes, Katalonijas Mākslas padomes, Gētes institūta, organizācijas „Hauptstadtkult
← iepriekšējā | 36. no 128 | nākamā → |