3.maijs, 2013.
Latvijas stikla mākslinieki radījuši pasaulē pirmo stikla velosipēdu.
Turpinot stikla dizaina uzvaras gājienu, Latvijas stikla mākslinieki prezentē savu jaunāko veikumu – pasaulē pirmo stikla velosipēdu. Stikla velosipēda autori ir „an&angel“ radošais direktors Artis Nīmanis un stikla mākslinieks Gatis Vasiļjevs. Šis velosipēds sevī ietver izaicinājumu – savienot tik trauslo materiālu ar kustību un ātrumu – un tas rezultējies unikālā vīriešu stikla divritenī, kurš spēj noturēt līdz pat 90 kg smagu braucēju. Velosipēda kopējais svars ir 21 kg, no kuriem 13 kg sastāda stikla detaļas.
‘an&angel’ radošais direktors Artis Nīmanis: “ Ideja par velosipēdu mums radās pagājušā gada rudenī un radīšanas process aizņēma 6 mēnešus. Šāda velosipēda radīšana mums bija jauns izaicinājums - bija iespēja būt pirmajiem pasaulē, kas realizē šādu, pārdrošu ideju, kas rezultējās funkcionālā, turklāt mobilā stikla dizaina priekšmetā. Lai gan pirmo velosipēda modeli laika gaitā plānojam pilnveidot, šobrīd esam gandarīti par iegūto rezultātu .“ Tātad šis ir tikai protips pēc kura izzināšanas tiks veidoti nākamie, vēl labāki.
Latvijas stikla mākslinieki radījuši pasaulē pirmo stikla velosipēdu.
Turpinot stikla dizaina uzvaras gājienu, Latvijas stikla mākslinieki prezentē savu jaunāko veikumu – pasaulē pirmo stikla velosipēdu. Stikla velosipēda autori ir „an&angel“ radošais direktors Artis Nīmanis un stikla mākslinieks Gatis Vasiļjevs. Šis velosipēds sevī ietver izaicinājumu – savienot tik trauslo materiālu ar kustību un ātrumu – un tas rezultējies unikālā vīriešu stikla divritenī, kurš spēj noturēt līdz pat 90 kg smagu braucēju. Velosipēda kopējais svars ir 21 kg, no kuriem 13 kg sastāda stikla detaļas.
‘an&angel’ radošais direktors Artis Nīmanis: “ Ideja par velosipēdu mums radās pagājušā gada rudenī un radīšanas process aizņēma 6 mēnešus. Šāda velosipēda radīšana mums bija jauns izaicinājums - bija iespēja būt pirmajiem pasaulē, kas realizē šādu, pārdrošu ideju, kas rezultējās funkcionālā, turklāt mobilā stikla dizaina priekšmetā. Lai gan pirmo velosipēda modeli laika gaitā plānojam pilnveidot, šobrīd esam gandarīti par iegūto rezultātu .“ Tātad šis ir tikai protips pēc kura izzināšanas tiks veidoti nākamie, vēl labāki.
1. no 6 | nākamā → |