25. feb 2015 09:19 · Aptuvenais lasīšanas ilgums - 2 min

Konflikti un to risināšana darbā ar klientiem

Pasniedzējs – Viesturs Brālis, PhD Candid. Strādājis a/s „Krājbanka” par pārdošanas pasniedzēju, mācību projektu vadītāju, a/s „BTA” par pasniedzēju, a/s „NORDEA PLC” par mācību projektu vadītāju u.c. Bijis SIA „NELSS CMT” Mācību centra vadītājs, SIA „TNT Latvia” Klientu apkalpošanas departamenta vadītājs; kopš 2003.gada Latvijas Universitātes vadības un ekonomikas fakultātes pasniedzējs, EVF Vadības un uzņēmējdarbības mācību centra (VUMC) pasniedzējs (2006. – līdz šim brīdim), kopš 2007.gada Rīgas Stradiņa universitātes pasniedzējs, Latvijas Universitātes Vadības un uzņēmējdarbības mācību centra pasniedzējs, daudzu akreditētu mācību programmu autors.

Seminārs notiks divās daļās – 2015.gada 25.ferbuārī (plkst. 18:00-19:30) un 3.martā(plkst. 18:00-19:30), 33.auditorijā.

Semināra saturs:

  1. Cilvēku tipi, viņiem raksturīgā uzvedība, motivējoši faktori, rīcības modeļi konfliktsituācijās;
  2. Informācijas sniegšanas metodika - lai cilvēki saprot un pieņem adekvātus lēmumus.
  3. Darbinieka uzvedības modeļi konfliktu situācijās, komunikācijā ar sakaitinātiem un stresainiem cilvēkiem/klientiem.
  1. Stresa situācijas un kā rīkoties, lai tās atrisinātu.

Lekcija plānota studiju programmas „Tiesību zinātnes: komercdarījumu tiesiskais regulējums” nepilna un pilna laika studentiem, kā arī citu studiju programmustudentiem.