ATBALSTAM autošoseju!
Vēstures spožums
Latvijas autošosejas tradīcijas un panākumi kaldināti jau kopš pagājušā gadsimta sešdesmitajiem, septiņdesmitajiem gadiem, kad Latvijas vārds tā laika PSRS mērogos izskanēja pateicoties Arnoldam Dambim, Viktoram Kalniņam un citiem sportistiem. Formulas vārdu iznesa ārpus mūsu valsts robežām Elmo Salms. Latviju zināja, atpazina kā auto sporta centru, jo tieši Latvijā sešdesmito gadu vidū tapa Biķernieku auto-moto trase, kas bija pirmā šāda apjoma PSRS teritorijā speciāli šīm sporta disciplīnām veidotā.
Otrā autošosejas atdzimšana
Par otro autošosejas atdzimšanu varētu uzskatīt pagājušā gadsimta deviņdesmitos gadus saistībā ar VW Golf kausu, kura laikā autošosejas slavas virsotnes centās iekarot daudz auto motoru sporta aktīvistu. Četrdesmit un pat vairāk auto uz starta līnijas, pilnas līdzjutēju tribīnes – tā bija ierasta parādība. Motoru un auto būves inženieru sports bijis populārs visos laikos, tomēr pēdējos gados gan finansiālu apstākļu rezultātā, tāpat arī līdzjutēju sirdis izkonkurējot citām auto-moto sporta disciplīnām, atbalstītāju pulks tribīnēs un sporta auto skaits uz starta līnijas, kļuvis šķietami mazāks.„Autosports prasa ieguldījumos, jo nav tas lētākais sporta veids, tomēr emocijas, ko var gūt ātrumā izjūtot cīņas garšu, ir kas tāds, ko citur gūt nav iespējams”, uzskata autošosejas veterāns un sporta komandas AJmotorsports vadītājs Ainars Jenčs. Šo autošosejas sezonu Ajmotorsports komanda bija plānojusi sagaidīt ar trim automašīnām uz starta līnijas.Finansiālu apstākļu dēļ, ja nenotiks kaut kas neparedzēts treniņu laikā, AJmotorsports komandu jau piekto gadu pārstāvēs auto pilots Jenčs Juniors ar Golf II. Šīs automašīnas parādīšanās trasē zināmā mērā ir simboliska, jo principā tehniski pielāgojot un uzlabojot, pats auto ir no VW Golf kausa laikiem.
Vēstures spožums
Latvijas autošosejas tradīcijas un panākumi kaldināti jau kopš pagājušā gadsimta sešdesmitajiem, septiņdesmitajiem gadiem, kad Latvijas vārds tā laika PSRS mērogos izskanēja pateicoties Arnoldam Dambim, Viktoram Kalniņam un citiem sportistiem. Formulas vārdu iznesa ārpus mūsu valsts robežām Elmo Salms. Latviju zināja, atpazina kā auto sporta centru, jo tieši Latvijā sešdesmito gadu vidū tapa Biķernieku auto-moto trase, kas bija pirmā šāda apjoma PSRS teritorijā speciāli šīm sporta disciplīnām veidotā.
Otrā autošosejas atdzimšana
Par otro autošosejas atdzimšanu varētu uzskatīt pagājušā gadsimta deviņdesmitos gadus saistībā ar VW Golf kausu, kura laikā autošosejas slavas virsotnes centās iekarot daudz auto motoru sporta aktīvistu. Četrdesmit un pat vairāk auto uz starta līnijas, pilnas līdzjutēju tribīnes – tā bija ierasta parādība. Motoru un auto būves inženieru sports bijis populārs visos laikos, tomēr pēdējos gados gan finansiālu apstākļu rezultātā, tāpat arī līdzjutēju sirdis izkonkurējot citām auto-moto sporta disciplīnām, atbalstītāju pulks tribīnēs un sporta auto skaits uz starta līnijas, kļuvis šķietami mazāks.„Autosports prasa ieguldījumos, jo nav tas lētākais sporta veids, tomēr emocijas, ko var gūt ātrumā izjūtot cīņas garšu, ir kas tāds, ko citur gūt nav iespējams”, uzskata autošosejas veterāns un sporta komandas AJmotorsports vadītājs Ainars Jenčs. Šo autošosejas sezonu Ajmotorsports komanda bija plānojusi sagaidīt ar trim automašīnām uz starta līnijas.Finansiālu apstākļu dēļ, ja nenotiks kaut kas neparedzēts treniņu laikā, AJmotorsports komandu jau piekto gadu pārstāvēs auto pilots Jenčs Juniors ar Golf II. Šīs automašīnas parādīšanās trasē zināmā mērā ir simboliska, jo principā tehniski pielāgojot un uzlabojot, pats auto ir no VW Golf kausa laikiem.
1. no 22 | nākamā → |